Het was voor de leden van de wandelclub een eindje rijden naar die prachtige westkust  van  de Algarve , maar dan had je ook wat !
Voor een werkelijk fantastische wandeling, prima georganiseerd door Hans en Wilma, gingen er zo'n 33 wandelaars (later gesplitst in groepen A en B) door dennenbossen met prachtige flora, richting het strand van Castelejo. Groep A moest een beetje klimmen, groep B maakte een lange wandeling langs het strand. Indrukwekkend hoge kliffen, ooit ontstaan uit vulkanische uitbarstingen, die ook ladingen grote en kleine stenen achterlieten en het lange strand waar de golven van de Atlantische oceaan een fantastisch schouwspel boden, maakten deze wandeling toch wel bijzonder.
Er zijn weinig wandelingen geweest, waarin de deelnemers zo veel foto's gemaakt hebben. Een aantal ervan vindt U hieronder terug. Nadat iedereen weer fit terug was in het stadje, werd de lunch gebruikt in het restaurant O Palheira en was de stemming weer ouderwets gezellig. Om kort te zeggen: het was een top wandeling!
Volgende wandeling is op woensdag 17 juni a.s., in de omgeving van Carvoeiro. De laatste alweer dit seizoen.

De foto's hieronder geven een impressie van de wandeling: klik op een willekeurige foto en er gaat een nieuw venster open. In dat venster kunt u met de pijltjes links en rechts door deze foto's bladeren. Rechtsonder staat het "kruisje" om het fotovenster weer te sluiten.
20 mei in de omgeving van Vila do Bispo
Voorlopers : Wilma en Hans