16 maart in de omgeving van Lagoa
Op een stralend zonnige dag hadden Meije en Ina een prachtige wandeling georganiseerd in het stroomgebied Ribeira de Benagil.

Na de koffie vertrokken  44 wandelaars voor een echt  fijne wandeling in een mooi natuurgebied, waar op zich weinig mensen gaan wandelen.
Dus origineel bedacht door de nestor van onze wandelclub, maar hij speelde ook wel "een thuis wedstrijd" omdat het nabij zijn huis was.
Er moest echter af en toe iets "geklauterd"worden, maar met goede wandelschoenen aan  was dit  geen probleem . Het uitzicht na de klimpartijen was dan ook de moeite waard.
Zie de mooie foto's deze keer van onze Theo.

Iedereen  liep de  wandeling totaal uit en kwamen  2 uur later aan bij het restaurant Antonino, waar we een prima lunch gebruikten en het weer ouderwets gezellig was.

Graag zien we elkaar weer op woensdag 20 april a.s. voor de volgende wandeling.

Voorlopers : Ina, Meije en Hans
afstand/duur : 2 uur